Truskawkowe lato

Czuję już lato, jest gorąco, świeci słońce... Uwielbiam taką pogodę. Już nawet pojawiły się truskawki na działce. Jem je niemal cały czas.
Rano na prośbę mamy zrobiłam truskawkowy budyń. Ze statystyk widzę, że wzbudza największe zainteresowanie ;) Dzisiejszy ma bardziej nasycony odcień, dodałam więcej truskawek.

Na obiad chciałam coś lekkiego i wybrałam pełnoziarnisty makaron i kaszę jaglaną z sosem truskawkowym. Ugotowałam kaszę i makaron (al dente, musi być trochę twardy). Zmiksowałam blenderem truskawki z jogurtem naturalnym i wszystko wymieszałam.

Wczoraj przygotowałam smoothie z truskawek, banana i płatków owsianych. Po prostu zmiksowałam wszystkie składniki. Do boków pucharku przykleiłam plasterki banana i wlałam smoothie. Korzystam z sezonu truskawkowego w pełni, póki trwa :) Nie zapominaj o regularnym nawadnianiu, ważnym zwłaszcza przy obecnej pogodzie. Przygotuj sobie domowe lody truskawkowe, ja chyba skuszę się jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Blondealexx , Blogger