Kawowe smoothie

 Dla znudzonych zwykłą kawą coś specjalnego - kawowe smoothie. Zmiksuj w blenderze banana z połową szklanki mleka, posypane łyżeczką kawy. Przelej koktajl do pucharka. Posyp wiórkami kokosowymi i cynamonem.


Wczoraj dostałam zamówione książki, w tym "Kuchnię Fit 2" Konrada Gacy. Kupiłam pierwszą część jak tylko wyszła i jestem z niej bardzo zadowolona. Mój ulubiony przepis to ryba w czerwonych warzywach. Najnowszy tom zawiera dużo więcej przepisów, opracowanych także przez blogerów i zwycięzców konkursu. Na końcu książki możemy też przeczytać o metamorfozach podopiecznych trenera. Dzisiaj rano wypróbowałam przepis na śniadaniowe bułeczki serowe. Wyszły takie:
Mają lekko słony smak. Mi bardzo smakują ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Blondealexx , Blogger