Roladki z cukinii

Zauważyłeś pewnie, że cukinia często gości w mojej kuchni. Przypomnę, że cukinia jest niskokaloryczna, lekkostrawna i odkwasza organizm. Moim absolutnym numerem 1 jest zupa z migdałami i grzankami. Bardzo lubię też makaron z cukinią, najlepiej z dodatkiem suszonych pomidorów. Tym razem z cukinii powstał wegański obiad.
Przepis znajdziecie na blogu Ani Lewandowskiej. Z braku komosy użyłam kaszy gryczanej. W oryginale miały to być roladki, jednak moja mama stworzyła bardzo apetyczną konstrukcję ;D 


Złapało mnie przeziębienie. Nienawidzę być chora. Nie można zrobić nic pożytecznego, a na dworze taka ładna pogoda. Pozostaje mi tylko pogrążyć się w serialach i zakopać pod ciepłym kocem. Na ból gardła polecam ciepłe mleko z miodem i przyprawami: kurkumą, imbirem i tymiankiem. To jedyna zaleta bycia chorym. Pycha ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Blondealexx , Blogger