Słoneczny krem

Bardzo trudno jest mi znaleźć czas na bloga, mam masę nauki. Nie chcę, żeby posty były byle jakie, więc musisz mi wybaczyć, że rzadziej będą się pojawiać. Staram się pisać jak tylko znajdę wolną chwilę. Niestety, trzeba przetrwać do czerwca.

A tymczasem rozgrzewający, pożywny obiad - krem z kalafiora. Zupy kremy potrafią być bardzo sycące, a przy tym lekkie. Intensywna barwa poprawi Ci humor nawet w szary, jesienny dzień. Dieta powinna być bogata w warzywa, w końcu dostarczają nam mnóstwa niezbędnych witamin. Kalafiory zapobiegają rozwojowi niektórych rodzajów nowotworów, a także opóźniają starzenie skóry. Te warzywa są źródłem potasu, magnezu, witamin grupy B i kwasu foliowego.
Jak powszechnie wiadomo, kalafiory (tak jak np. brokuły) mogą powodować niestrawności. W uniknięciu tych dolegliwości pomaga dodatek imbiru, czosnku lub kminku.

Krem z kalafiora
Zagotuj wodę. W garnku umieść marchewkę, kalafiora oraz kurczaka. Gotuj warzywa aż zmiękną. Wyjmij mięso. Kiedy zupa wystygnie, zmiksuj ją blenderem. Podawaj z grzankami z chleba żytniego i prażonymi migdałami, pestkami dyni.

1 komentarz:

  1. Nominowałam Cię i czekam na odpowiedzi :) http://adzioorek.blogspot.co.uk/2015/10/liebster-blog-award.html pozdro :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blondealexx , Blogger