Morelowy budyń

Miałam przygotować owsiankę na zimno, jednak rano było mi zdecydowanie za zimno. Rozmyślania o rozgrzewającym śniadaniu przywiodły mi na myśl jaglany pudding. Niestety, nie mogłam już użyć truskawek. Morelowa wersja mojego budyniu z kaszy jaglanej przypomina nieco smakiem szarlotkę, mimo braku jabłek. Zapewne dzięki dodatkowi cynamonu. Mam nadzieję, że wam posmakuje. Budyń nie zawiera cukru, lecz mnóstwo witamin i minerałów. Jest całkowicie naturalny - zrobiony z kaszy jaglanej, banana, moreli i kisielu z siemienia lnianego. Poprawia przemianę materii i wygląd cery, włosów, paznokci.


Ugotuj pół szklanki suchej kaszy jaglanej. Potem, gdy wsiąknie wodę, przełóż ją do blendera. Dodaj banana i 2 morele. Do garnka wlej pół szklanki wody. Gdy się zagotuje, dodaj łyżeczkę siemienia lnianego. Przygotuj wywar, a następnie przelej go do reszty składników. Zmiksuj wszystko na gładką masę. Po przelaniu budyniu do miseczki, posyp go cynamonem. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Blondealexx , Blogger