Wiosenny obiad ze szparagami

Zawsze dbam, by każdy mój posiłek był   dobrze zbilansowany: z porcją węglowodanów, białka i tłuszczy. Nie jem osobno owoców. Zazwyczaj łączę je z orzechami i płatkami, bądź jem jako dodatek do naleśników, placków. Taka dieta sprawdza się u mnie najlepiej, dostarcza mi dużo energii.
Mój typowy obiad wygląda podobnie. Białko w postaci mięsa, ryby lub strączków, dużo warzyw, porcja kaszy, makaronu (wielkość zależna od ilości węgli w innych posiłkach) i dodatek tłuszczu (olej, orzechy, oliwa). Mam dziś dla Was propozycję na szybki i smaczny obiad w typowo wiosennej odsłonie.

Wiosenny obiad ze szparagami
Potrzebujemy: szklanka makaronu pełnoziarnisty, podwójna pierś z kurczaka, szparagi, 3 łyżki mleczka kokosowego, łyżka oleju kokosowego, przyprawy: papryka słodka, curry, pieprz.
Gotujemy makaron al dente według instrukcji na opakowaniu. Kroimy kurczaka na kawałki. Dodajemy przyprawy i smażymy go na oleju. Szparagi gotujemy przez 15 minut. Rozpuszczamy mleczko kokosowe i mieszamy w nim szparagi. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Blondealexx , Blogger