Omlet Fana Banana

Kochani, myślę, że każdy lubi połączenie banana i czekolady. Mimo, że odżywiam się zdrowo, nie będę ukrywać, że bardzo lubię czekoladę :D Najczęściej stosuję jej zdrowsze, ale równie pyszne zamienniki. Jednym z nich jest fit nutella. Nie potrafię się przekonać do tej z awokado, ale z jogurtu i kakaa odpowiada mi jak najbardziej. Mam dziś dla Was omlecik bananowo-czekoladowy z zastosowaniem właśnie fit nutelli. 

Omlet bananowo-czekoladowy
Składniki: 2 białka, jajko, 40 g mąki orkiszowej, 30 g twarogu, 1/2 łyżeczki kawy. Ubijamy białka, wszystko ze sobą mieszamy i wylewamy na blaszkę do pieczenia. Kroimy banana, układamy plasterki na omlecie. Pieczemy w 200 st. przez 8 minut. W tym czasie robimy fit nutellę z 3 łyżek jogurtu i łyżeczki kakao oraz polewę z kostki gorzkiej czekolady i odrobiny mleka (rozpuszczamy w garnku). 
Mam nadzieję, że spróbujecie tego cuda. Naprawdę warto. Smacznego i pięknego dnia, kochani!

2 komentarze:

  1. Wygląda nieziemsko <3 Nigdy nie piekłam omletu, chyba jestem zbyt leniwa i niecierpliwa ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blondealexx , Blogger