Ulubione placki z owocami

Hej, kochani <3 Jak miło, że znów zaczyna nam się wolne. Może i nie minęło dużo czasu od majówki, ale ostatni tydzień był dla mnie naprawdę intensywny. Mieliśmy próbne matury w liceum. Poszło nawet nieźle, choć obawiam się wyników biologii.
Wiecie już, że uwielbiam naleśniki i placki. To świetny pomysł na zbilansowane śniadanie, bogate w białko, tłuszcze i węglowodany. Po takim posiłku czuję się najlepiej. Zauważyłam, że ostatnio stały się popularne śniadania białkowo-tłuszczowe. Choć pasują mi bardziej niż typowo węglowodanowe, wolę  jednak mały dodatek sacharydów w postaci owoców. 
I tu rada dla Was: nie naśladujcie ślepo blogerów, trenerów czy popularnych profili na Instagramie. Obserwujcie swój organizm. Może akurat potrzebujecie na śniadanie owsianki (prawie same węglowodany)? Próbujcie różnych rozwiązań i obserwujcie zmiany w samopoczuciu. To naprawdę najlepszy sposób. 
A dziś mam dla Was przepis na moje ulubione placki. Mają bardzo fajną konsystencję, są zbite i przez to łatwe w smażeniu. Parę dodatków i śniadanie gotowe!

Proste placki orkiszowe
Składniki: 2 jajka, 6 łyżek mąki orkiszowej, odrobina wody, odrobina cynamonu i kawy rozpuszczalnej
Wszystko miksujemy blenderem i smażymy na patelni.

Propozycja podania nr 1: z twarożkiem i bananem
  

Propozycja nr 2: z musem truskawkowym

Propozycja nr 3: musem bananowym

2 komentarze:

  1. Bardzo mądra rada, nie warto trwać przy robieniu czegoś jeżeli nasz organizm źle na to reaguje. Takie placuszki to świetny pomysł na sycące śniadanie, aż mi wstyd,że tak rzadko je robię. Pierwsza propozycja przypadła mi najbardziej do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😙 Pierwsza to moja ulubiona <3 Zapraszam też do wypróbowania naleśników ☺

      Usuń

Copyright © 2014 Blondealexx , Blogger