Kurczak z nutą kokosa

Co tam u Was, kochani? Dzisiaj zaczynam ferie i już mam pełno planów: narty, łyżwy, może basen, zakupy i dużo leniuchowania, a wszystko ze zdrowymi posiłkami i mnóstwem treningów. U mnie leniuchowanie ≠ brak ćwiczeń, o nie. Trening to przyjemność, a nie katowanie się, dlatego bardzo ważne jest odnalezienie tego, co sprawia Ci przyjemność. Lubisz tańczyć? Zapisz się na kurs tańca albo zumbę. Ciągnie Cię do sztuk walki? Masz ogromny wybór: kick-boxing, karate, muay thai itd. Dzięki moim rodzicom od dziecka jeżdżę na nartach i pływam. Jestem im za to bardzo wdzięczna, bo teraz to moje ulubione sporty. 
Dziś przed ćwiczeniami górnych partii wpadł pyszny, lekkostrawny i sycący obiad - kurczak i warzywka. Klasyka, ale jaka dobra. 

Kurczak z nutą kokosa i sałatka z marchewką
pierś z kurczaka
opakowanie rukoli
4 marchewki 
2 łyżki oleju kokosowego
garść orzechów
łyżka sezamu
kilka kropli oliwy z oliwek
curry, pieprz

Kroimy na kawałki pierś z kurczaka i posypujemy curry i pieprzem. Smażymy na małej ilości oleju kokosowego. Myjemy rukolę. Odstawiamy ją do wyschnięcia, po czym ścieramy na tarce na średnich oczkach marchewki. Prażymy sezam na patelni. Dodajemy do rukoli marchewki, oliwę z oliwek, orzechy, sezam i mieszamy. Nakładamy na talerze i jemy. Smacznego!


Czuję, że jutro ciężko będzie mi wstać, troszeczkę przesadziłam z dzisiejszym treningiem. Tak jak zwykle zrobiłam ponad godzinny trening, a w tym ćwiczenia ramion, brzucha z hantlami i na koniec 25 minut intensywnych interwałów cardio na rowerze. Trudno było mi zejść na końcu. Lubię takie wymagające ćwiczenia, wtedy czuję, że naprawdę coś zrobiłam. A energii dostarczał mi soundtrack z "Nienawistnej ósemki":

Już niebawem podzielę się z Wami przepisem na cynamonowe ciastka, więc nie przestawajcie zaglądać. Jeśli potrzebujecie więcej codziennej motywacji i przepisów, zapraszam na mojego Instagrama (link w zakładce O mnie). Dobranoc i niech moc będzie z wami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Blondealexx , Blogger