Owsianka z borówkami

Blog powstał pod wpływem chwili. Od dłuższego już czasu interesuję się zdrowym odżywianiem, ćwiczę. Namawiano mnie wcześniej do założenia bloga, ale nie miałam na to czasu. Teraz w końcu się zdecydowałam. Głównie będę publikować przepisy, zdjęcia posiłków. Czasem napiszę coś o treningu :)

Pierwszy post zaczynam od wczorajszego śniadania :) Owsianka często pojawia się na moim stole. Jest bardzo smaczna, można dowolnie operować smakiem, dodając różne owoce, przyprawy i pestki, np. jagody goji.  Ja zawsze dodaję ulubiony cynamon oraz miód. Tym razem użytymi owocami były borówki. Już dawno ich nie jadłam ;) Do owsianki dołożyłam także łyżkę jogurtu naturalnego.
Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Nie wspominam nawet o tym, że trzeba je jeść (to już powinno być jasne! :D), śniadanie na wpływ na początek naszego dnia. Warto jeść ciepłe śniadania. I oczywiście zdrowe. Wtedy organizm dostaje dobrą dawkę energii. Naprawdę o wiele łatwiej znieść 7,8h w szkole/pracy.
Zachęcam do spożywania gorącej owsianki z ulubionymi owocami!

2 komentarze:

  1. Fajne przepisy. Spróbuję je wykorzystać w moim meny. Umieszczaj ich więcej bo są bardzo ciekawe. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, będą się pojawiać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blondealexx , Blogger