Proteinowe bułeczki

Jak zacząć dzień pełnym energii i gotowym do działania? Należy zjeść pełnowartościowe śniadanie. Dziś mam dla Was przepis na śniadaniowe bułeczki. Idealnie komponują się z miodem, orzechami i owocami w wersji na słodko lub z mięsem i warzywami w bardziej wytrawnej odsłonie. Same też są pyszne! W odróżnieniu od zwyczajnego pieczywa, dostarczą nam sporo białka.
Proteinowe bułeczki
Składniki: 2 białka, żółtko, 30g mąki orkiszowej, łyżeczka miodu, dowolne dodatki (moja wersja - banan i orzechy).
Ubijamy białka, dodajemy żółtka i mąkę. Mieszamy, formujemy bułeczki na blaszce do pieczenia. Dodajemy plasterki banana, miód i pokruszone orzechy. Pieczemy 7 minut w 200°C. Smacznego!
Skoro już jesteście pełni energii, mam dla Was niespodziankę. Smutno tak ćwiczyć samemu...  Może chcielibyście mi potowarzyszyć? Zrobicie ze mną trening nóg?
Ćwiczenie 1.Przysiady
2.Wykroki w bok
3.Odwodzenie nogi w tył
4.Kaczy chód
5.Wykroki
6.Unoszenie bioder w leżeniu i przywodzenie ud
7.Unoszenie nogi w klęku podpartym z taśmą.
Ćwiczymy z obciążeniem, robimy 3-4 serie po 20 powtórzeń. Na koniec możesz zrobić tak jak ja i dorzucić małe cardio. Mogę na Ciebie liczyć?

2 komentarze:

  1. Wyglądają super :) i jeszcze niespodzianka w postaci treningu :) to żeby spalić kalorie po bułeczkach?:)
    Pozdrawiam, http://przepisnamlodosc.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😙 Właściwie nie ma czego spalać, bułeczki mają mało kalorii :D Jednak trochę ruchu zawsze się przyda :) Pozdrawiam :*

      Usuń

Copyright © 2014 Blondealexx , Blogger