Placki Oreo

Hej, kochani! Myślę, że większość z nas (ja też) uwielbia ciastka Oreo. Mam dziś dla Was namiastkę tych lubianych słodyczy. Znajdą się chętni na placki Oreo? Nie smakują tak samo, choć podobnie jak w ciastkach, ciasto jest bardziej gorzkie niż słodki krem. Ważne, że są pyszne i o wiele zdrowsze. Oryginalne ciastka Oreo są pełne emulgatorów i spulchniaczy, co jak zapewne się domyślacie, nie służy naszemu zdrowiu.


 Placki Oreo
Składniki: Ciasto: 2 jajka , 40g mąki owsianej, łyżeczka kakao.
Wszystkie składniki na ciasto miksujemy blenderem i smażymy placki na oleju kokosowym bądź innym tłuszczu. 
Krem: 2 łyżki gęstego jogurtu, łyżka mleczka kokosowego.
Mieszamy jogurt  z mleczkiem i przekładamy nim placki. Można śmiało dodać wanilię. Smacznego!

Czekacie na wakacje? Może macie już plany? Tegoroczne wakacje raczej miną mi szybko. Trochę wypoczynku, trochę powtórki do matury i ani się obejrzę, nadejdzie wrzesień. Za to za rok czeka mnie najdłuższy odpoczynek w życiu i robienie prawka ;D

2 komentarze:

  1. Dlaczego ja dopiero teraz Cię odkryłam? Uwierz, że większość Twoich cudownych przepisów bedzie w najbliższym czasie, po kolei w moim żołądku! Dzieje za to co robisz!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Bardzo się cieszę! Nie ma za co, to dla mnie sama przyjemność. To ja dziękuję, że chcesz je wypróbować :)

      Usuń

Copyright © 2014 Blondealexx , Blogger