Naleśniki z twarożkiem

Witam, kochani! Co słychać? Szykuje mi się bardzo pracowity tydzień. Pozostaje tylko wytrwać do weekendu ;)
A propos, w weekendy lubię jeść pracochłonne śniadania, których przygotowanie zazwyczaj zajmuje mi zbyt dużo czasu. Smutna, szara rzeczywistość wygląda tak, że najszybciej robi się owsiankę :D W niedzielę mogę spokojnie smażyć placki, piec serniki lub jaglane szarlotki. Zdecydowanie warto spędzić chwilę w kuchni i zjeść wręcz królewskie śniadanie.
Moje ulubione sobotnie śniadanie to naleśniki owsiane. Pokochałam je od pierwszego kęsa. Podzielę się z Wami przepisem i moimi propozycjami podania. 

Naleśniki owsiane
Duża porcja dla jednej lub mniejsze dla dwóch osób: 5 łyżek mąki owsianej, 2 jajka, odrobina mleka. Wszystko miksujemy i smażymy naleśniki.
Wersja 1 - truskawkowa: Mus truskawkowo-bananowy z Ricottą
W blenderze miksujemy truskawki, banana i 2 łyżki serka Ricotta. Wypełniamy naleśniki.


Wersja 2 dla czekoladoholików: Kakaowy twarożek z bananem
Wypełniamy naleśniki twarożkiem (100 g z 3 łyżkami jogurtu, 2 łyżeczkami kakao, łyżeczką miodu, cynamonem) i pokrojonym bananem.


Smacznego! Żałuję, że już nic nie zostało z moich ;D Miłego wieczoru, kochani!

2 komentarze:

  1. Wyglądają pysznie 😍 A mogę wiedzieć ile kcal wychodzi na naleśniczek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘❤ Mi zwykle wychodzą 3 naleśniki, jeden bez dodatków to 120 kcal ☺

      Usuń

Copyright © 2014 Blondealexx , Blogger