Omlet jak szarlotka

Kochani, pieczone jabłka nieodłącznie kojarzą się ze świętami. Przyprawione cynamonem smakują rewelacyjnie. Co prawda, święta już za nami, jednak pogoda wskazuje coś zgoła innego. W ten śnieżny poranek miałam okropną chęć na pieczone jabłuszka. Tak oto delektuję się cynamonową kawą i boskim omletem-szarlotką. Chcecie przepis?


Omlet jak szarlotka
Na 2 porcje:
2 jabłka,
40 g mąki owsianej,
1/2 opakowania serka wiejskiego,
3 białka,
2 żółtka,
2 łyżeczki miodu,
dużo cynamonu,
1/2 łyżeczki kurkumy.

Ubiłam białka, dodałam żółtka, mąkę, serek, miód, przyprawy. Wymieszałam, uformowałam omlety na blaszce do pieczenia, tak, aby brzegi były grubsze. Pokroiłam jabłka na plasterki, ułożyłam na omletach, posypałam cynamonem. Piekłam 10 minut w 200 st.
Cieszę się, że nie muszę nigdzie wychodzić dzisiaj. Nie cierpię zimna. Z gardłem już dużo lepiej, już jestem prawie zdrowa. Życzę Wam cudownego dnia! A, i nie zapomnijcie zrobić za mnie treningu. 


 

2 komentarze:

  1. Bardzo zachęcające danie! Proste, szybkie. Mogę zastąpić mąkę owsianą np. otrębami owsianymi albo mąką gryczaną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! :) Myślę, że z otrębami smak będzie podobny, z mąką gryczaną bardziej orzechowy. Życzę smacznego :*

      Usuń

Copyright © 2014 Blondealexx , Blogger